6 timmar kvar..

..Sen är det dax att gå på passet igen.. Har iaf fått 5 timmars sömn, till och från=P
Det värsta med att jobba natt är när man sitter och är astrött vi typ 06.30 och bara väntar p att kl ska bli 7. Särskillt om man vet att man börjar jobba senare samma dag, igen.
Men jag måste säga att jag trivs. Det är bra gäng som jobbar, och min första 'riktiga' jobbnatt gick bra. Min kollega verkar sjyst, och lätt att snacka med, och det vore ju trist annars, alla långa vägar man kör=)
Vi kör ca 15-20 mil per natt.
Ikväll är det min tur att köra:)

Del är fortfarande soligt, och fan ta solen om den inte hänger med nästa vecka med när jag har ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0