Äntligen..

Nu har jag äntligen blivit uppsatt på lite jobb. Iaf i helgen. Min första riktiga jobbahelg i kbg. Går nog bra, kändes som jag kom in i det ganska bra när jag gick brevid, och personalen var som sagt jättebra=)

Fan jag blir tokig på att inte ha något fast jobb! Ska bli så skönt i sommar när jag har mitt schema..

Idag ska jag iaf hänga med Cissi! Och ikväll är det träning. Inte ett dugg pepp, men vet att jag måste ge allt om jag vill komma upp i samma tempo som övriga laget. Och det ska jag göra.

På lördag ska vi på smådjursutställning med Jackson(Sally är för rädd för andra djur). Är i fredriksberg, kl 14, så då måste ni komma och rösta på våran korv!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0