GÅ OCH LÄGG DIG.

Som vanligt är jag inte ett dugg trött när jag väl måste sova. Jag tror mer och mer att nattpatrullen är helt rätt för mig!
Christoffer är på högsbydagen. Dont ask me why. Fast jag ska inte säga något, jag och Sofia var där förra året, såg den "stora" paraden och allt, haha!
Iaf har jag svårt(/svårare) att sova utan honom. Sängen känns för stor. Det tycker inte Jackson, snarare tvärtom, varför ska han annars envisas med att ligga mig. Dont know.

Näe, jag ska gå och borsta tänderna och göra ett försök, ska läsa lite ur mig tråkiga bok, brukar få mig lite sömningare! Väckarklockan är ställd på 05.50, så nu är det dax!
Vill ju vara pigg på jacksons stora dag:) (ja, jobbet också såklart:)


Godnatt alla nötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0