Kisstoalett/bajstoalett.

Min handledare i kbg idag berättade lite fint för mig att om jag behövde bajsa så skulle jag åka ner 5 våningar från 8'an till 3'an och göra mina behov där, då hon tyckte det var ofräscht att gå in och exempelvis tvätta händerna om någon hade suttit och tryckt innan.

Detta var typ det första jag fick lära mig. Såg jag kanske ut som en som bajsar på jobbet?
Det brukar jag faktiskt klara mig utan.

Dock så tycker jag hela idén var bra. Jag gillar inte heller bajslukt.


Kommentarer
Postat av: Älsk

Kan bara vara brudar som kommer på den iden...=)

2009-06-04 @ 08:25:56
Postat av: Marie

Dom kommer på den för att dom jobbat med karlar!! ;)

2009-06-04 @ 10:10:52
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, där satte du huvudet på spiken Marie!:)

2009-06-04 @ 11:14:38
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Glenn

Tur att man får bajsa hemma iaf =))

2009-06-04 @ 13:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0