Midsommar.

Först: För helvete jävla italienare, måste ni filma så förbannat mycket, ni förstör ju det roliga med fotboll! LÄR ER SPELA PÅ RIKTIGT FÖR FAN JÄVLA TÖNTAR!!!

Sen: Hemma igen efter en lång jobbardag. Var hemma hos pappa en sväng och såg på u21-VM, men det var ju inte så jävla kul. Som ni kanske förstår.
Nej, itaienare är inte mina favoriter just nu. Blä.

På vägen hem lyckades jag hitta ok/q8(som faktiskt hade öppet!), och hyrde en film jag ska mysa ner mig till senare ikväll. Det blev "Juno". Funderade på "Benjamin buttons fantastiska liv" elelr vad den nu heter, men den tänkte jag att Peter kan fixa till någon framtida filmkväll:)

På jobbet idag så var jag hos en tant jag inte träffat innan. Snacka om skojjig:) Hon tyckte jag skulle hälsa Chritoffer att han hade en jäävligt snygg tjej och att han skulle passa sig för att lämna mig ensam, för VIPS så kommer det en annan och norpar mig, haha:)
Gissa om jag gillar den här tanten mer än gubben som sa att jag hade blivit kraftig?;)

Imorgon blir det häng med Cissi. Får se vad vi hittar på! Och så kommer C hem. Myspys=)
Nu ska jag fixa lite käk!

Trevlig midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0