Så kan det gå.

En skön sväng på stan med Cissi! Har fikat och inhandlat ingridienser till bålerna vi sörpla i oss imorgon innan kråkan!
Bli ett litet gäng, Cissi, Peter, Sofia(som jag inte träffat än), Calle(cissis tvillingbror) och hans tjej(som jag heller inte träffat innan)! Blir nog trevligt:) Sen kommer antagligen Mathilda till kråkan, och Christoffer kanske kommer förbi efter sin fotbollsmatch!

Mötte en kompis ex på stan, full som ett (dr)ägg. Ingen jag egentligen känner, han körde bara in mig och Fia till stan en gång förra sommaren. Nu verkade han iaf tycka vi var väldigt nära vänner. Det tyckte han iofs att han och Cissi också var, trots att dom aldrig träffats innan:)

Nu ska jag ta en powernap på soffan innan träningen!

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0