Suprise..!

Vid 16 idag kommer mamma och pappa och hämtar mig.. Dom vägrar säga vart vi ska, skulle bli en överaskning.. Kul, jag gillar överaskningar, för det mesta iaf:)
Dock så är jag säker på att jag klurat ut det, brukar klura ut det mesta..
Jag tror att Pia(mamma och pappas vänners dotter) är hemma från stockholm. Hon fick nyligen 2 pyttesmå tvillingtjejer. Så jag är nästan säker på att vi ska åka och hälsa på dom=)
Det måste vara det, för annars har jag ingen aning!:)

Ikväll ska vi eventuellt på spelkväll med Cissi, Sofia och Peter. Kul kul=) Lite käk innan, blir nog lovley Asian house! Kanske prova den mongoliska buffén.. Mm vattnas i munnen..:)
Får nog fixa lite käk nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0