Ååh..

Vissa dagar gillar jag inte killar. Män. Pojkar. Varför tänker dom så fel!!??

Våran lägenhet har sett ut som fan i flera dagar nu. Jag har fr en gångs skull inte gjort någonting åt det, utan väntat på en reaktion från min kära sambo. Dagarna går....... Jag Nämner att vi borde städa någon dag. "Jaha".

Idag pallade jag inte mer och städade upp det mesta. Innan jag gick till jobbet vid 16 tände jag en liten lampa så katterna inte ska behöva sitta i mörkret. Nu när jag kom hem var den släkt. Varför!!??
Nu kanske ni tänker att han tänkte på miljön(eller våran elräkning), men varför skulle då klädkamaren stå på glänt med lapan tänd där inne?
Plus att datan stod på(nej, det var inte för katternas skull).

Hade hade iaf plockat upp tvätten(som jag hade märkt med en"plocka upp mig-lapp"). Dock visste han tydligen inte var jag ville ha min morgonrock, för den hade han så omsorgsfullt lagt på det smutsiga golvet(!!).

Nej, det får bli ytterligare ett samtal om det här när han nu kommer hem från raggarrundan med sin älskare(saaben) och sin nyblivna singelvän.

Nä, nu ska jag rota lite i kylen, inte ätit något på hela dagen förutom några vindruvor och två negerbollar.
Maaaaaat...

Bye bye kex.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahahaha hög igenkänningsfaktor där..

2009-03-20 @ 23:30:22
URL: http://missjanuary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0