back i O-town!

Japp, hemma efter skön helg uppe hos syrran!
Sett ascoola kändisar som Linda Rosing(eh) och ätit på häftiga resturanger som koh pang yang sor var precis som en jungel där det gick en å med fiskar, och helt plötsligt kunde det börja åska och blixtra..:)

En del shopping hör ju såklar till stockholms tripparna, och det ska bli spännande att se mitt nästa kontoutdrag...

Nåja, det var behövligt:) Något jag är lite ledsen över är att jag aldrig lyckas hitta några snygga stövletter!!  Snygga pumps hittar man ju alltid, men för er som kikat in i min gaderob vet att det redan är överfullt, och att jag har pumps-köpförbud.

Nu ska jag följa med Christoffer till djuraffären, han har tjatat i flera dagar om att köpa en vän till Lilla Gynnaren, så jag får väll följa med honom nu då..!

Ikväll blir det bio, "män som hatar kvinnor". Iorgon blir det skolan igen, och senare ett möte med med banken.

Så ligger det till!

För att få ett snyggt avslut så ska ni få ett citat från min syrra efter två Singha:
"Been that, done there!"

So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0