Dumma tröga blogg.se

Bli inte förvirrade av mitt förra inlägg. Jag skrev det igår mrse, och inte alls nu. Det är bara blogg.se som bråkar med mig och har vägrat lägga upp det inlägget förens nu.
Baah("Baah"!!?? Det var länge sen!!).

Iaf.

Skola idag. fick tillbaka geriatrikprovet, och det hade gått bra. Hade även ett muntligt prov(som inte aaaalls var ett prov...), och det gick också smärtfritt!


om knappt en timme ska jag och Ella hem till Cat och plugga till sista sjukvårdsprovet(herregud, märker ni hur ambitiös jag är!!). Skulle egentligen ta det senare, då jag börjar piggna till, men nu har dom tå små liven ändrat och bestämt att vi ska ta pluggandet på min powernap-tid.

Illa illa.


För er som inte vet så är jag trätt nästan jämt. Varje ledig eftermiddagbrukar jag lägga mig och vila för att helt enkelt orka med dagen. Hemst, men sant.


Igår köpte jag Chi San som dom gör reklam om på tv'n, som skulle vara superbra mot trötthet. Kanon tänkte jag!
Passade ju utmärkt att inviga den idag innan pluggandet..
Men fyyyyyyyyyy.......
Jag har seriöst aldrig smakat någon så äckligt i hela mitt liv!! Antagligen äckligare än kaviar!!!!!=P
BLÄ=P

Tyvärr(?) tycker jag att jag har piggnat till lite, och det är väll fan.. Jag ska ge det en chans till imorgon.. Försöka hitta något att sjölja ner det med och bli av med den vidriga eftersmaken..

anledningen till att jag piggnade till var väll antagligen att kroppen fick sig en chock=P

Jaja.

Nu har klasskamrat nr 2 från grundskolan blivit förälder. Martin! Grattis gratis till honom!

Nu ska jag göra mig mentalt redo för pluggandet. Blir genom lite tv-tittande och min godispåse tror jag:)

Föresten, har jag nämt att vi får lägenheten redan den 9'e?? Inte?
-Vi får lägenheten redan den 9'e!!!!=D

Och så har jag fått veta att jag ska vara i väster i nattpatrullen i sommar! Blir nog bra=) Dock inget schema fören nästa vecka.

Adios nötter!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0