(för)tidigt.

Varför envisas vikariesamordnaren med att ring 100 ggr på morgonen. Vill jag inte jobba så vill jag inte, fatta hinten!

Nu sitter jag här klarvaken innan klockan ens är 8.. Kan jag ju lika gärna börja med alla våra uppgiffter till skolan:P

Igår gjorde jag Maries recept på ungsbakad fisk! Supersmarrigt, fler goda(och lätta) recept tack!:)
Och eftersom vi har prov i bl.a. brännskador på fredag så passade jag på att bränna knogen så jag kunde följa händelseförloppet live. Kanon!

Fikade med min Cissi(-kompis) igår! Trevligt trevligt:) Sen tog hon med sig Inez(hunden) och hälsade på Sally och Jackson! Gick väldigt bra, Sally intog kutrygg och stod mest uppe på sin klätterställning hela tiden, medans Jacke var coolare och gick fram och hälsade=) Dock var inte Inez så tuff, men det är förståligt när man hör Sallyr morr:)

Stackars inez har fått analsäcks inflamation.. Tyvärr kunde jag inte låta bli att skratta, det låter ju som någon helt annat när man säger det! Förlåt Inez!!!
(:

Fick sms från Fredrika att sommarschemat är klart nu! Kul:) Så får väll försöka leta reda på schefen senare!

Nä, öppna böckerna nu dumma brud,

Herrå.



       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0