Fredagen den 13'e.

2 av 3 prov i sjukvården avklarade. Skönt. Sen att vi har lite i dom andra ämnena kvar tänker jag inte låtsas om.

Idag har jag varit och kollat på tapeter med mamma. Ärj u jättesvårt att välja!! Ska dra med Christoffer imorgon så jag får höra lite vad han tycker, och även vad han har tänkt sig(vi får fria händer i varsitt rum).
 
Jag hoppas verkligen han tänker på sådana saker(som killar aldrig tänker på) som att det ska vara relativ neutrala färger så man inte behöver göra om efter ett par år igen, att det är färger som man inte behöver anpassa gardiner, kuddar och sånna grejer.
Ja, vi får se!

Nä, nu ska jag sticka o jobba!
Längtar redan till kl 21 då jag får gå och ta en skön dusch och mysa ner mig framför tv'n:)


Bye bye nötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0