Good and bad.

Mår inget vidare idag, har min vanliga huvudvärk som kommer och hälsar på mig som vanligt den här tiden på månaden. Känner jag mig själv rätt så kommer den tillbaka iaf en eller två gånger till under den här veckan:P
Håller på att bli förkyld också, inte så mysigt det heller!

Gick upp för att gå på toaletten, planen var att bädda ner mig igen-men icke! Jackson jävel hade använt sängen som toalett IGEN för ytp 5 gången, och nu är jag riktigt le!
Christoffer har iaf ringt veterinären för att höra om det skulle kunna vara något fel, men det var antagligen inget annat en en fix idé.. Får gå till djuraffären och köpa sån där spray som ska hålla katter borta från vissa föremål.. Känns lite trist att det antagligen kommer betyda att ingen misse vill sova i sängen hos oss längre, men det är det värt, tro mig!
Hoppas bara det  hjälper!!

Det som gör mig lite glad är att det är två stycken som är intresserade av våran lägenhet! En ska komma och titta på den på måndag, så då ska jag se till att den är superfin och ren:)  


Bad min söta lilla Glenn att åka förbi apoteket innan han kom hem på lunchen, men det var tydligen för mycket att komma ihåg, så jag får släpa mig dit själv nu!
En sväng förbi djuraffären också är ett måste!


Håll tummarna
(för både en bajsfri säng och lägenheten)
!!

Kommentarer
Postat av: hoe

glenn jag är sjukt nyfiken på eran nya lägenhet? var hur stor osv osv? Shit ni ska äga ert eget boende.. Du börjar bli så fruktansvärt vuxen min kära Glenn, jag hänger inte med! haha men det är soft. jag har det bra här, skolan började denna v o verkar bra, ikväll blir det utgång på george street!:) puss på dig saknar dig!

2009-03-07 @ 06:40:16
Postat av: Jennie

Hey! Ja har haft samma problem me min kisse Sally, hon gick o kissade ett par gånger i sänge. Ja fick rådet att ja kanske inte hade rätt sand i lådan. Så ja bytte o rengjorde den varannan da. O de har hjälpt! Hon har inte gått en enda gång i sängen sen dess :) O sen sa min veterinär att ifall man har två katter så kanske de inte vill gå på samma låda. Bara en tanke :) Good Luck!!

2009-03-07 @ 17:56:44
URL: http://onlyjennie.blogspot.com
Postat av: Jenny

Tack för tipset! Vi ska prova med en låda till, hoppas det hjälper! Är bara lustigt att han fått för sig det nu efter ett par månader, har inte varit något problem innan.. och han göra bara nr 2 i sängen! Men men, tack iaf!

2009-03-07 @ 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0