Hollwood nästa..

Japp, efter vårt fantastiska uppträdande idag så kan det ju inte bli så mycket annat! Går det åt helvete för oss som undersköterskor så är det skådespelare som är grejen.
(HAHhahahHAhahahahhAHHAhhahahHA!

Det värsta var att vi spelade undersköterskor och att vi antaglien sög både som det och som skådespelare;)

   

På lördag är det fest hos Patrik, och om nån är sugen att hänga på så att jag har någon (normal)brud att hänga med på festen så är det bara att säga till, annars är det bara grabbar och småtjejer. Även om jag brukar komma rätt bra överens med dom också så är det alltid trevligt att ha en egen vän med sig:)
Så hör av er om ni nappar!:-)

Fick tillbaka våra sjukvårdsprov idag och fick bättre än jag förväntat mig! Sjukt, till förra provet hade jag övat supermycket, alltså, så mycket har jag alldrig pluggat innan! Och jag fick bara G..
Den här gången var jag så le över förra provet att jag struntade totalt i hur det skulle gå.. Och jag fick mycket bättre resultat!
Skumt..

Well well. Nu ska jag gå och pussa på min lilla gris! Imorgon är det skola+jobb. Kul fredag!=P

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Ella

Sexy sexy...jag antar att ni haft ett egent litet rollspel med den där hatten i afton :)

Hade gärna varit m dig på lördag men jag e som sagt pank :(

2009-03-19 @ 22:24:40
Postat av: Jenny

Absolut;-) Jo dom flesta verkar vara det. Jag också, men jag har ju ett litet föråd med dricka här hemma i nödsituationer:) Hör av dig om du ångrar dig! Du har ju en flaska rosé här;

2009-03-20 @ 07:51:46
Postat av: Glenn

Ella följ med...Punkt slut.

2009-03-20 @ 09:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0