Kroppen och knoppen.

Sitter på jobbet. Kul att jag kommer få nån krona i lön nästa månad iaf!
Usch, det är jobbiga tider, aldrig varit såhär fattig..

Ont i magen. Att mitt huvud inte har funkat som det ska senaste veckan är kanske inte så lustigt, men att min kropp beter sig skumt är jag mer upprörd över. Och nej, jag pratar inte om magen. Min kropp gör uppror mot någon, men jag vet inte vad.
Mitt Jackson-problem har hoppat över på mig. Nej, inte så att jag bajsar i sängen, men ni fattar.
Ett problem löst-NÄSTA!

Prov på fredag. Känns inte bra. Men skit samm

Kommentarer
Postat av: Ella

Om du vill och orkar kan vi kolla på provet i morgon. men jag fattar om du hatar att plugga med mig. jag är en dryg jävel ;)

2009-03-11 @ 22:05:45
Postat av: Jenny

Haha, jag vill jättegärna plugga med dig imorgon! Om du sår ut med min pesimist:)

2009-03-12 @ 10:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0