Min Brudlista

Jaha nu är de tydligen inne o göra listor vilka killar man lätt skulle kunna ha sex med som hämnd så gör jag de också fast med tjejer.// Christoffer /Konungen.

Jessica Alba.
Skitsnygg lätt snyggaste.
10/10


Kate Winslet
I titanic e hon skitsnygg
9/10

Lindsey Lohan
Alltid tyckt hon e söt. Mer snygg nu
Lätt.
10/10

Tuva Novotny
Hon e också söt.
Var ännu snyggare när hon va yngre
8/10

Sara Sommerfeld
Också snygg blivit lite äldre nu dock.
8/10

Min slutsats alla e snygga och varit med på tv..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jessica lätt snyggast. dom andra medel. Förutom Sara. Hon kommer långt ner på listan!

2009-03-14 @ 19:05:32
Postat av: Ella

Åh vilken fin lista :)

2009-03-15 @ 13:12:09
Postat av: Anonym

vadå föresten?? det var inte bara killar..man skulle göra med personer man lätt kunde ha sex med. Min bror har också gjort sin lista och Rikard med :)

2009-03-15 @ 13:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0