Så är det.

Kommer inte in på facebook, och det gör mig lite ledsen=(

Iaf, imorgon skriver vi antagligen på för nya lägenheten! Nu hoppas vi bara på att vi hittar någon som är sugen på att ta över våran mysiga 2 här på kikebogatan! Någon? Tycker Marie kan ta över den:)

Lilla Gynnaren trivs med sin nya vän, Stora Gynnaren. Blev glad över att få en vän i (nästan) sin egen storlek!=)

Själv så är jag väldigt upprörd på Jackson som nu har använt våran säng som toalett TRE gånger den under loppet på en vecka!! Varför!!!?? Uppror, men mot vad? Är han i trottsåldern? Har ju inte hänt innan, så jag fattar ingenting.. Har iaf haft ett långt djupt samtal med honom ikväll, så jag tror att vi har en deal.

Charistoffer tjatar som vanligt att jag ska skriva någon snällt om honom, så får väll skriva att han bjöd på kines ikväll! ller bjöd och bjöd.. Jag gissar att det var mina pengar han var skyldig mig som förvandlades till kyckling i indiska starka kryddor.. eller..?=)

Nä, nu ska jag kolla på Ankan, aka Linda Rosing!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja alltså sugen är ja ju, men vad låg hyran på? Du vet vi får ju tre månaders uppsägning här också ju.. :P Men lockande det är det!!! :D

2009-03-04 @ 16:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0