Se upp, här kommer dom!

Snott från ella, missjanuary.blogg.se

Ta fem bilder från nätet på människor ni tycker är
attraktiva. ( Klartext: Alltså personer ni lätt skulle ha sex med om tillfälle gavs)
Lägg upp dessa i eran blogg, analysera läget själva...Finns det nån röd tråd?
Annars kan vänner få analysera, skratta, chockas....etc.

Här är min Top 5 lista ( Utan inbördes ordning)


Ashton Kutcher.


Collin Farell


Enrique Iglesias


Jude Law


Josh Hartnet

Så, där har ni om, min pudding-lista!:)

Att jag föredrar mörkhåriga grabbar är ingen hemlighet, lilla Jude ligger på gränsen!
Alla mina grabbar har ett ganska pojkaktigt utseende, men samtidigt den där farliga blicken..
Colin får gärna raka av skägget, och Enrique är jag lite osäker på överhuvudtaget..

Skulle lika gärna kunna lägga in den här grabben där istället, för han passar precis in i min mall:)



Idag har en grabb och co varit och kollat på lägenheten. Jag är helt säker på att dom vill ha den, det märktes ganska väl, så det är gutt:)
Klart, när jag och Christoffer städat och hjort så fint:)

Föresten så måsta jag sluta kalla Christoffer för Glenn. Och han måste sluta kalla mig för det.
Jag vill ha tillbaka Christoffer och Jenny. Inte bara för att folk tror vi är dumma i huvudet eller att jag har en pojkvän til(eller att Christoffer har en!), men för att jag helt enkelt reagerar mer på 'Glenn' än på mitt eget namn..
Det är illa!

jaja, skitproblem!

Jacke har gått på lådan 3 dgar i rad, och det är underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag visste de...Jag måste se för jävlig ut,

Men men jag har iaf en farlig blick så de så...Haha

2009-03-10 @ 22:01:16
Postat av: Cissi

Oj vilka snygga killar man blir alldeles knäsvag men Jude Law ligger iaf klart högst upp på min lista, lätt! ;)

2009-03-10 @ 23:07:15
Postat av: Ella

Enrique och Ashton hade passat på min lista

med. ;) Vi är nog inte så olika trots allt..

2009-03-11 @ 12:34:42
Postat av: Jenny

Där ser man:)

2009-03-11 @ 12:54:26
Postat av: Hulken

Jag gillar han på sista bilden mest...

2009-03-11 @ 16:32:58
Postat av: Jenny

Haha jasså? och du är en snygg blond smal 19-åring? Eller en Glenn kanske?;-)

2009-03-11 @ 17:53:52
Postat av: älsk

glenn finns inte mer..=)

2009-03-11 @ 19:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0