Sex(ig) i lera?

Igår kväll så var Susanna, Cathrine och Ella här och drack lite. Även om alla inte kom igång riktigt så var det ganka kul ändå! Ella läste våra horoskop från en bok från typ 80'talet och man fick reda på massa spännande som att jag gärna har sex i naturen, både i lera(?) och på en vacker blomsteräng.. Även att jag gärna skulle vilja ha sex i ett lyxigt slott på medeltiden.. hm..
Cathrine däremot fantiserar om sex på ett rymdskepp, haha!

Toppen på kvällen var ju lätt när vi fick för oss att min granne skulle försöka ta sig in i lägenheten eller något sånt och alla sprang och gömde sig, haha.. Ibland är man mer sjuk än man tror..;)

Idag ska jag och C ta en prmonad ut till kbg och hämta hans bil. Och i eftermiddag är det hockey non stop på tv'n, vilket är ganska bra då jag behöver plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0