Sö(m)ndag.

Igår var det fest hos Carro och Björn! Var hur länge sen som helst jag var på någon fest, så det var på tiden! Dock märkte jag också att det var superlänge sen jag drack sprit, och det blev lite snurrigt. Som tur var(?) verkade Christoffer vara på samma nivå, så istället för utgång så gick vi och käkade pizza och drog hem ist:)

Alla som allt så var det iaf kul, och Carro är antagligen den enda av Christoffers ex jag gillar, kanske för att jag tycker hon verkar vara ganska lik mig själv och det kan man ju diskutera det också, men jag tror jag låter bli:)

Idag var jag och Ella hos Cathrin och försökte få in lite ischemi och annat i huvudet. Eftersom jag först nu börjar piggna till så tror jag inte att jag lärde mig särkillt mycket.. Men men,,

Idag ska jag iaf skryta om Christoffer(utan att han tvingar mig).. När jag kom hem från Cathrin så hade han städat hela lägenheten och gjort jättefint, diskat och städat ett akvarium..
Och köpt blommor till mig plus ersatt våran döda murgröna.. Sötboll:)

Imorgon blir det att gå upp tidigt och jobba.. Uscha..
Nu ska jag krypa ner hos min hulk och kolla färdigt på Beck!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ella

Han är ju inte Tony Irwing..men vilken kille alltså ;)

2009-03-09 @ 18:21:51
Postat av: Jenny

Haha!

2009-03-09 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0