Torsdag.

En relativt lugn dag i skolan idag, men trots att Marcus försökte trycka in i vår skallar att BP=CO*TPR. Lätt som en plätt.
Not.

Imorgon är det prov igen, och den här gången mestadels på Ischemiskhjärtsvikt tror jag..? Jag har lite svårt att fatta vad vi ska ha eftersom vi ska ha endel av anteckningarna från förra provet till det här.. Snurrigt=O

Ikväll ska Ella försöka få in krångliga ord(CPAP, Nykturi, Emesis, Sedaktiva, NASAID, mm, mm)  och annat skit. Det är jag iofs tacksam över, tycker dock lite synd om henne då det känns som hon kämpar mer för att jag ska lära mig något än hon:)

Imorgon kväll ska jag jobba, och det gör inte så mkt då Christoffer ändå inte är hemma. Dock så hade mamma njudit hem mig på käk och let's dance, och det hade ju vart gutt, men nej. Jag måste jobba när jag väl får något..

På lördag är jag iaf ledig, och det är det fest med brudarna!:)

Kommentarer
Postat av: Ella

Nej nej så känner jag verkligen inte. Jag får ut mycket av det också. Jag var lite off igår men det var inte åga dig.

2009-03-13 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0