Just det..

Måste nämna att Alex skåningen har skaffen en pytteliten supersöt labrador! Sååå söööt!!!

Och så har Sara finally updaterat sin blogg! Det är bra, då vet jag att hon lever och frodas:) Kär är hon också, och den här gången i en grabb som verkar normal och kul!
Jag tror inte det är farligt längre att säga att jag aldrig tyckte Sam verkade så normal eller bra. Nej, honom störde jag mig på, trots att jag inte ens träffat honom.

Och nu: GAAAAAH Jackson rev ner en ljusstake från bokhyllan(som han har börjat använda som klätterställning) så den gick i 1000 bitar(eller 8)!!! En av ljusstakarna jag fick från jobbet när jag fyllde 20.. Tur jag har 3 kvar..:)
Här ligger han med dom 3 resterande och ser oskyldig ut...



Och när jag ändå är igång så kommer några bilder från i lördags:
     
  
:)


Vikariesam ringde nyss, jobb ikväll. Bra, det behövs!!

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Ella

haha jo notera bild nr 3. Blä :)

2009-03-19 @ 20:24:52
Postat av: Jenny

Va!!?? Inte alls!! dont be so hard on your self, ella ella, ellaaa..

2009-03-19 @ 20:59:59
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-19 @ 21:03:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0