Va faan..

Igår var det 12 grader och en perfekt vårdag, superskönt!
Idag snöar det.
Yeei..

Igår var kul, bäst som jag är så spöade jag skiten ur Christoffer, Anders och Johanna som var på min bana, trots att dom fuskade...
Deeee ni!:)

Blev lite dålig stämning på festen från lite olika håll, tråkigt. Jag fick huvudvärk och blev ganska opepp, och det blev en relativ tidig kväll, hemma redan 00.30 om jag minns rätt.
Kommer kanske lite bilder senare, här eller på bdb eller fb.

Vaknade 11.30, lagom tills robinson reprisen! En donk till lunch, och därefter började det bli liv i oss igen.

Nu sitter jag på jobbet. Har läst igenom lite till sjukvården. Good JER. Upp och jobba tidigt imorgon också.
Träffa min Cissi imorgon med, som är i stan!=) trevligt trevligt=)

Har föresten fått reda på vart jag ska vara på praktiken! avdelning 7 böev det. Hade velat vara på vårdcentralen, men man har visst företräde om man har barn.. Fan så fuskigt.. Inget illa menat mot er föräldrar, men alla borde få lika vilkor, för vissa blir det andra gången dom är där nu..
Jaja..

Nu ska gå och fixa mig en ägg macka=9

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0