2'a maj.

Igår hade vi kalas för mig och Milla! Trevligt trevligt, alltid kul att få paket:)
Dock så fick morbror och co förhinder, så dom kommer hit nu idag ist! Present från Christoffer får jag först på måndag, och det är bra, inte kul att inte få nånting på den rätta dagen=)
Sofia var förbi en sväng igår och grattade mig, gulligt:)

Ikväll blir det kalas igen, den här gången är det dock för Christoffers syrra och pappa!

Christoffer är nu och byter sin bil igen, den här gången till en volvo v70(?). en silvrig iaf, oh min favorit hitils! Mycket mer diskret, och det gillar jag:)
Är 8'e(!) bilen han har sen vi blev tillsammans för knappt två år sen.. Hoppas han kan hålla i den här ett tag nu=)


Önskar det kunda vara liite varmare idag så man kunde solat.. Tänk om man kunnat vara tillbaka här, bara för nån vecka(eller två).  hade inte vart helt fel!

Men sommaren är på väg. Hoppas på en riktigt skön nu när jag är ledig hela dagarna i sommar!=)

Näe, nu ska jag gå ut och suga åt mig så mkt det går av solstrålarna!
Have a great day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0