Blä=P

På fredag är sista dagen i skolan. Vi ska bli bjudna på käk. Det är bra. Jag gillar mat.
Dock inte äcklig smörgåstårta!
Dumma komvux=P

På torsdag skulle jag kunna få riktigt gott käk, då ska hela klassen ut på steak house och käka.. Trots att detta känns hur lockande som helst så tror jag jag kommer dissa, iaf om jag blir uttagen till matchen som är samma kväll..
Många kommer säkert tycka jag är tråkig som dissar, men jag tycker verkligen det är skitkul att spela.
Dom i klassen jag kommer sakna kommer jag se till att träffa igen. Och det skulle kännas väldigt dumt att lägga dom få kronor som blir över efter räkningarna är betalda på resturangkäk, för den här månaden är det verkligen illa.

Jaja. Vem vet, jag kanske inte ens blir uttagen till matchen. Isf så går jag naturligtvis runt stan och letar pantburkar så jag kan följa med:)



Well, nu väntar tvätten!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Marie

Meeeen!!! Jag är också fattig, eller inte JAG men min plånbok är det. Men ett salladsblad kan man nog köpa iallfall!!! ;) Skämt-å-sido, klart du måste komma Jeeeeeeenny!!

2009-05-25 @ 18:23:26
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag snacka med Maggan idag om att du inte gillar räkor

2009-05-25 @ 20:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0