Klassfest.

Igår var sista festen med klassen(iaf ett gäng av dom), och det var trevligt!
Druckit årets fårsta bål, vilken var supersmarrig=9
En bra kväll med trevligt sällskap!

  
 
  


Idag har vi gjort riktigt fint i lägenheten, fått upp lite hyllor och tavlor och flyttat runt lite. Ikväll har vi varit hos Christoffers mormor och morfar och blivit bjudna på grillat. Smarrigt!


Imorgon blir det första en sväng till Christoffers farmor och farfar, och sen hem och käka hos mamma och pappa!
Mamma har sagt att jag absolut inte ska köpa något till henne på mors dag, men det är klart jag ska ge henne något! Och jag tror hon kommer bli väldigt glad över presenten också:)

Bäst jag går och fortsätter med den nu så jag får den klar!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Skål :D

2009-06-03 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0