Kul grej!

Idag på stan så hoppade vi in i ett tält där man kunde få reda på  sin exakta kroppsvolym, ni vet, hur mycket fett, vatten, muskler osv man består av. Man fick även veta sin metabola ålder!

Jag fick ganska bra resultat, dock så skulle det inte skada om jag skaffade 2-3 kg muskler till:-) Och han verkade lite oroad över mitt resulat på "benmineral" och tyckte jag skulle fundera på tillskott, för "man lever bara en gång. Var rädd om dig". Det var ju ganska gulligt av honom, lilla gubben:)
Min metabola ålder är 12! Haha! Är det så jag ser ut i kroppen, haha!?

Hellre det än Christoffer som var 35 enligt deras undersökning!;-)
Ganska kul att veta iaf:) Övriga resultat för C får ni fråga honom själva, haha!


Btw så saknar jag min Sara och längtar till du kommer hem till miiiiiiig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0