Negerbollar och erotiska frukter.

Har haft mega ont i huvudet idag(igen).  Men på lunchen kom min bästaste och hade köpt mina älskade ibumetin som han visste var slut!=D
Det är det jag pratar om!
Det är dom små grejerna som betyder.  Dom som gör att jag älskar honom lite mer=)

Mitt huvud känns bättre, och magen mår bra då jag sitter hemma hos mamma och har länsat kylskåpet där man hittar massa gott:)

Nu har vi ringt och sagt upp teliaabonemanget då dom jävlarna inte har brytt sig ett skit om att fixa vårat internet. Nu ska vi ha Oskarnet(?) ist, och det skulle vi få inom två dagar.
Våran hyresvärd Allan är kanon, han fixar allt:)

Bara två dagar kvar på praktiken nu!!
Yes!

Kommentarer
Postat av: Ella

Mmm Telia är patetiska..

2009-05-12 @ 23:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0