Skönt.

Idag har jag haft min första sovmorgon och lediga dag på läääänge.. skönt.
Imorgon skulle jag egentligen till kalamr med klassen på nått studiebesök, emn det missar jag för cellprovstagningen.
Inte för att det är något jag är väldigt ledsen över, känns lite skevt att åka till dit nu när vi är inne på näst sista veckan i skolan.

Behöver dessutom (minst) en dag till för att röjja där hemma. Köket klart nu, måste bara ta tag i mina kläder som ligger överallt utom i gaderoberna. Skärpning.

Funderar lite på om vi har pratat om att hitta på något med klassen sista dagen? Tror inte det, eller har jag fel?
Jag hade gärna hittat på något iaf!



Den här veckan får vi kanske soffan och förhoppningsvis internet!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0