Trötter.

Jobbar delad tur idag, så nu har jag varit hemma och sovit ett par timmar. Jag är inne i en sån period då jag sover väldigt lätt på nätterna och vaknar av minsta lilla, vilket resulterar att jag är ständigt trött.
Att jag inte har haft en sovmorgon på ungefär 78 år gör ju inte saken bättre=O

Jag ser väldigt mycket fram till måndag då jag få sova ut!
Och kvällen får gärna gå snabbt så jag får åka hem och se eurovision song contest och pussa på min sötboll:) Får inte Sverige en bra plasering i år blir jag galen! Jag är en dålig förlorare:)

Hade även velat se alla som klätt upp sig för balen, men det missar jag nu. Well well.
Nu är det väll bäst jag jobbar lite så jag kommer hem snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0