Ingen kul läsning.

Det verkar som att saker går min väg nu.
Skönt, det behövdes en nedförsbacke nu i tråk-november.
Jag kommer antagligen få gå på en 100% i centrum över november tack vare att I hellre vill gå på en 75%. Jag hade inte haft jobbet överhuvudtaget om inte N hade tackat nej, och att jag kanske får gå på 100% är för att R eventuellt bara ska gå utöver.
Mycket som spelar in, och det går min väg=)

Nackdelen med att jag får det schemat jag vill ha är att jag jobbar julafton 7-16, juldagen 7-16, nyårsafton 16(?)-21, nyårsdagen 7-16.
Och jag jobbar egentligen när vi har fotbollsturnering i högsby den 5'e, men snälla underbara H ställde upp igen och byter dag med mig, så jag jobbar hennes lördag nu i helgen ist..
Uppskattas verkligen, och jag kommer självklart ställa upp om hon behöver byta någon gång=)

Ikväll ska jag hänga med babe och kolla på hockey, rögle-södertälje.
Uuh vilken flickvän jag är, ofrar mig som tusan..;)

Nu en dusch. Har en favorit i repris då mitt balsam är slut och jag inte har råd med nytt fören på fredag.
Blir hårinpackning ist, dock bara 2 dagar förhoppningsvis om mitt hår kan hålla sig fräscht:)

Bye bye nötter, hoppas ni gillade mitt ointressanta inlägg!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0