Nothing but a hard day..

Har vart full rulle på jobbet idag, telefonen ar ringt i ett.
2 vårdtagare inskickade till akuten, och en tredje somnade in för gott=(
Jag är helt slut i huvudet och jag känner mig varm och febrig.
Blaha.

Igår kväll fick jag även bekräftat det jag skrev lite om igår..
Usch, har haft ont i magen hela dagen idag pga av det.. Kan bara föreställa mig hur dåligt jag själv skulle må..
Blir tårögd och vill inte ens tänka tanken på hur jag skulle reagera..
Åter igen, Alla tankar till dig.
Vill inte skriva exakt vad det handlar om, det känns lite för privat.. Kanske senare, men inte nu.


En tuff dag helt enkelt.
En dag då jag känner att jag behöver Christoffer lite mer än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0