Myror i brallan..

Inne på min 7'e clementin idag. Min nya drog. Dom jag köpte idag är jättesura, men jag trycker i mig dom ändå. Herregud, min kropp får väll en chock av senaste veckans c-vitamin intag, jag som aldrig äter frukt!

Är rastlös. Klockan tickar och tickar, men den blir aldrig 16.
Vill ha måndag. Gärna måndag kväll, efter 21 då jag slutat jobba, och sitter hemma med min finaste och kan få lite ordning i huvudet. Lite mer klarhet.

Kanske. Om inte, så på tisdag.
Det har jag bestämt nu.
På tisdag.

Jag svamlar. Lyssna inte på mig.

Apropå ingenting så saknar jag julen. En riktigt vit kall jul. Så mysigt..=)
(Förövrigt så hatar jag vintern, kylan och dom hala gatorna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0