Puh..

Helt slut efter en cykeltur till och från maxi. 3 tunga kassar med mig hem med varor tills imorgon då det är kalas för C!=)
Så blir fullt hus imorgon kväll. Jag jobbar bara till 12, så jag ska väll förhoppningsvis hinna städa iordning + tvätta innan C kommer hem från jobbet. Vi ska även försöka oss på att baka en tårta hade vi tänkt, wish us luck!;)

Träning ikväll, och förhoppningsvis blir jag uttagen till matchen på lördag. Säsongens sista tror jag, hemmamatch iaf!

Fråga:
Är det någon som vet varför det blir massa vatten i kylskåpet? Det kan ju inte vara normalt, det blir ju en hel sjö om man inte torkar bort det varje dag.. Hur får jag det att sluta!!??

Hm.
Nu ska jag städa iordning hyllorna i badrummet!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0