Måndag.

Jag har haft en seeg förkylning med en förbannad hosta som hållt både mig och C vaken om nätterna.
Nu börjar det ge sig, precis när jag smittat av mig till C.
Så nu är det hans tur att hålla oss vakna.
Det är fruktansvärt synd om oss.
Men det förstår jag att ni tycker..

Ledig idag efetr en ¨lång jobbvecka. Börjar tyvärr om igen redan imorgon..
Därför är jag fri att slappa hur mycket jag vill idag.
Det får se ut som kriget här hemma, det skiter jag i, jag ska iaf slappa:)
En promenad till stan iaf och köpa hem lite ingridienser till ikväll, för mat måste man tydligen äta även sär man är ledig.
Blir lite firre ikväll.
Gutt mos.

Igår var vi och kollade på högsby och Linnéa när dom spelade mot det nya fotbollslagen oubk(tror jag dom heter?).
Det var ju inte det hetaste laget jag sett, och högsby vann överlägset.
Gissar jag på iaf, vi gick i halvlek, och då stod det 7-1.
Jag vill också möta ett sånt lag så jag får känna mig lite proffsig:)

Jao jao.

Nothing els to ad.

Bye bye nötter.

Kommentarer
Postat av: Axelsine

Lots of great info, keep up the good work!

2011-05-30 @ 08:01:50
URL: http://axelsine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0