Tisdag.

Varit och kollat på Kff-Rödsle på Arnena.
Vi förlorade tyvärr med ett litet skitmål, men jag tyckte dom skötte sig bra tjejerna, själv blev jag anfådd bara av att titta på:)
Ändå tråkigt att inte kunna vara med nu när vi börjar spela ute..

Lite skvaller och pommes med Emelie, trevligt trevligt;)

Idag har jag kräkts igen för er som tycker sånt är intressant att veta. På jobbet såklart=P Nu var det ändå ett bra tag sen, och jag mår inte alls illa särskillt ofta längre.
TACK för det, för det var dom värsta 5 veckorna nånsin..
Tänk er som en hemsk bakfylla, konstant, dygnet runt i FEM VECKOR.
Not nice.

Nu har jag iaf gått 3½ månad=D

En mugg varm choklad nu.
Får se om jag håller mig vaken tills C kommer hem från Tingsryd.
Tveksamt..
Dom vann iaf, då har en glad man som kommer hem till mig inatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0