As usual.

Uppe med tuppen. Igen! 
Känner inte igen mig själv längre!
Har ändå en hel del att pyssla med idag. Måste fixa iordning i lill-rummet, för imorgon ska vi till kalmar och köpa skötbord och i princip allt annat som behövs innan h-n kommer. Bara barnvagnen vi väntar med att hämta ut.
Och det ska vi ju ha tid på oss.
Jag har satt en ganska bestämd tidsplan för bebis, den får absoluuuut inte komma innan den 20'e iaf, då har vi för mycket planerat.
Och jag har lovat systeryster att den ska komma innan den 7'e, så hon och Millis får träffa den när dom är nere då.
Jag vill ju helst att den kommer liite tidigare(vill ju inte gå över tiden!), så runt slutet på september har jag sagt till den skulle passa utmärkt.
(Gäller att sätta upp tydliga regler för dom med en gång förstår ni)

För övrigt så står vågen på +11,6 kg denna morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0