En bra dag!

Blev lunch på Coffee house med mamma, en god taco wrap slank ner utan problem! Mamma köpte även 3 bodys till oss. Tack!
Åkte hem till the road of badgers och kollade igenom ikea-katalogen. Fast jag den har ju i princip samma inehåll som jämt, så det var ju inte så spännande.
Fick låna en grå och rosa väska mamma fått från La Redoute som jag tydligen ska ha med till BB när det är dax=)

Sen blev det en sväng på stan med Cissi, blev en sväng till Nilssons där det blev en latte och choklad och hallon-mousse. Satt som en smäck!
En sväng hem, sen drog Cissi ut och rastade mig en rejäl sväng, så nu är mina ben som spagetti! Dock välbehövligt, mina motionspass nu för tiden är näst intill obefintliga.
Så bra jobbat av mig:)
(sen att Cissi tyckte det gick i slow motion behöver vi ju inte nämna...)

Nu blir det en kall dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0