Juno.

Tittar på "Juno". Tredje eller fjärde gången.
Mysfilm!
Min rygg orkar däremot inte sitta för länge i soffan, så får bli några minuter här.

Håret blev bra! Inte ett dugg jämt eller proffsigt, men det är lite ljusare nu, och det är det jag trivs i.
Kände mig lite fin för en gångs skull, så har spenderat kvällen med att ta lite bilder på mig själv och magen. Kommer anagligen upp ett par imorgon om jag hittar några bra.

Nej, tillbaka till filmen! Får se om C vill ha skjuts hem innan jag går och lägger mig.
Imorgon är det storstädning som gäller, så skulle någon vara sugen på att rensa avlopp eller moppa golv så är det bara att titta förbi!

Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0