Livet på bb.

Satt som vanligt bänkad framför "livet på bb". Många som säger att man inte ska kolla på sånt med risk för att bli avskräckt, men jag tycker tvärtom..
Ju mer ont dom har, ju bättre! Bättre vara förbered på det värsta..
Just nu måste jag ju erkänna att jag ofta sitter och garvar åt dom som står i fula ställningar eller som gallskriker.
Herregud, det hjäper väll inte att skrika??
Nej, jag ska iaf föda med stil, haha;)

Mamma och pappa var uppe en sväng, och jag fick hjälp att fixa lite grejer jag velat ha gjort ett tag. Imorgon kommer pappa igen, så förhoppningsvis blir jag av med gaderoben som står och tar upp plats i bebis-rummet. Då kan jag äntligen börja fixa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0