Onsdag och mvc!

Idag var vi uppe på mvc och lyssnade på lillen.. Lägre hjärtljud den här gången, låg på 140(igen). Tyder på pojke?=)
Svårt att inte spekulera i vad det är för någon där inne, även om vi inte vill ta reda på det.. Är så nyfiken att jag kan spricka!
Har nu fått öka på mina järntaletter och fått köpa blutsaft för att fixa till mina värden. Skönt!
Fick också höra att h-n sjunkit ner ganska rejält ed huvudet, och även om h-n inte är fixerad så var det tidigt för att var i v.31.. Barnmorskan trodde inte att den skulle vända sig igen, och det gör inte mig något att den ligger i stargropen redan nu(även om det såklart kan gå hela tiden ut iaf)!

Varit på stn och käkat våfflor med C och hans farmor. Ikväll följer jag eventuellt med och kollar på AIK, även om jag mest är sugen på att ligga och dega i soffan här hemma..
Imorgon blir det kalmar för lite shopping(bara nödvändiga grejer nu....).

Nu ska jag bläddra lite i min(syrrans) bok!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0