OscarNet is the shit.

Efter att ha letat över hela stan efter en ny strömadapter, och alla har försökt sälja på oss ett helt nytt(svindyrt) modem, så fick vi nu en helt ny sladd.
Gratis.
Jag gillar OscanNet och oskarshamns energi!
Några jag inte gillar är Nordway Store där vi lämnade in datan.
Svindyrt, plus att dom fixade saker vi inte alls bett om, som den sen tog betalt för..
Aldrig mer att jag låter dom fixa något.

En sväng på stan har det blivit, och därefter drog C med mig ut till Näset för att se om han kunde hitta sitt fiskeställe.
Kondition vet jag inte ens hur det uttalas längre. Herregud va jag flåsar för minsta lilla! Förut var det jag som drog ut C, nu är det han som får dra ut och rasta mig..
50 dagar kvar nu iaf, sen vänder det förhoppningsvis=)

Just nu är C på viktiga grejer. Hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0