Shopping.

Blev en hel del shopping i kalmar idag. Dock i princip bara till lillskiten, och nu känner jag mig relativt förberedd, med det matriella iaf!

Kom hem till en nerkissad säng(ÅÅÅÅÅÅHHHHHH), och nu har katterna förlorat sitt tillträde till sovrummet tills dom lärt sig en läxa. Misstänker att det kan dröja...

Var och kollade när Rödsles damlag fick stryk, och sen blev det en sväng på kalas/kräftskiva hos C's mormor och morfar.
Nu är jag hemma i min ensamhet, har sett på Bröllopsfotografen, trots att jag sett den förut, och trots att
den var precis lika dålig den här gången.
C är ute med några vänner, och jag har lovat att skjutsa hem honom om jag var vaken.. Gissar dock på att det kan dröja ett par timmar till, och ögonen börjar kännas tunga..
Så om jag inte får för mig något projekt inom närmsta 20 minutrarna så får han ta sig hem bäst han vill:)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0