Torsdag.

Mötet om "handelsplats norrtorn" var riktigt intressant, även om vi lätt var dom yngsta som deltog. Fick iaf veta om planera, och om allt går som planerat så börjar dom spränga ner massa berg 1 mars, och förhoppningsvis är det klart till november!
Det kommer bli en rejäl skillnad då det är ett stoooort område som ska sprängas, rivas, och slutligen byggas upp igen, och vi är väll dom som "drabbas" mest då det är utaför våran vardags och sovrummsfönster(på andra sidan gatan) allt kommer ligga.
Jag är dock bara possitiv, blir ju skitnära och bra ju! Och att det kommer blir mer trafik och folk i rörelse rör mig inte i ryggen, bara possitivt enligt mig.
C var lite skeptisk till trafiken i början, men så fort han hörde att det skulle öppna en hamburgerkedja i området så var det helt plötsligt inga problem:)
Är två kedjor hitills som skrivit på, "Willys" och ett apotek. Hamburgerkedjan gissar jag på "Max", och sen får vi se vad det blir mer!

Har varit och lyssnat på bebis-hjärtat idag. 150. Och allt såg bra ut i vanlig ordning, och bebis hade sjunkit ner ytterligare.
Är dock lite besviken på att jag får gå dit så sällan, fortfarande 3 veckor till nästa besök, trots att hon sagt att man brukar gå varannan sista 2 månaderna.. när jag kommer på nästa besök är det bara 3 kvar..
Jaja, tyder ju iaf på att allt ser bra ut.

Idag är för övrigt sista dagen jag får lata mig. Har varit för jävla seg den här veckan, men imorgon ska jag iaf ta tag i det, vare sig jag vill eller inte.
Segjävel.

Nu blir det en sväng till mamma, sen blir det häng med Cissi!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0