Dag TOLV.

Day 12- Why did you start blogging?

Jag började skriva på Lunarstorm och var nog ganska sen med att skaffa en blogg. Men så blev Lunarstorm töntigt, och då fick det bli såhär!

Jag har alltid haft lättare att skriva av mig, än att öppna mig för folk personligen. Jag har alltid skrivit precis vad jag tycker och känner, även om jag ibland utelämnar vissa detaljer. Det var lättare att skriva förut, när jag bara hade 15-25 besökare per dag. Siffran har ju ökat rejält av någon anledning(...), och jag får lite prestationsångerst!

Men det är inte meningen att jag ska "hitta på" saker att skriva, jag skriver när jag känner för det.
Och detta är ingen blogg om Stella, detta är en blogg om mig. Däremot så är hon en stor del av mig, så det är inte så konstigt att större delen av bloggen handlar om henne=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0