FY FAN FÖR ER.

"Försäkringskassan bedömmer att uppgifterna i läkarintyget för tiden 5-29 oktober 2010 inte beskriver en krisreaktion med sjukdomskaraktär och inte heller några betydande funktionsnedsättningar.

Utifrån de här uppgifterna överväger Försäkringskassan att inte betala någon sjukpenning till dig från och med 11 oktober till och med 29 oktober 2010."

Inte en krisreaktion!!??? Inga betydande funktionsnedsättningar!?

Fy fan vilka äckliga människor ni är på FK, hur kan ni trycka ner folk längre ner än dom redan är!?
Får jag inte någon sjukersättning så dröjer det inte länge innan jag gör en anmälan och går ut i media så alla får bekräftat det dom redan vet.
Ni är vidriga!!!
=(

Jag var inte ens hemma två månader...



Idag är det tolv veckor sedan du lämnade oss sötnos. Jag tänker på dig ständigt.
Jag önskar jag kunde vara starkare för din skull, men ibland är det svårt...
Men jag lovar att inte ge mig på det här, du är värd mer än så.

Du är värd allt.





Saknar dig så
=(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta är som du säger Jenny!

Vidrigt!

Att dom inte kan ha lite empati eller medmänsklighet...

Det är så illa så de är inte sant..

Jag lider med er, och står bakom er!

2010-12-01 @ 23:20:02
URL: http://misshute.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0