Håhåjaja.

Lipat klart för ikväll(I hope!). Jävla, jävla försäkringskassan.
Slutgiltiga beskedet kommer 15'e, så nu ska jag ligga på allt vad jag kan, och jag ska ringa upp personen imorgon som har hand om mitt ärende. Har hon egna barn? Har hon känslor? Har hon ett samvete?
Många frågor jag antagligen inte kommer få svar på.
Kommer säkert börja lipa då med, men det kanske bara är possitivt i mitt fall, kanske kan hon förstå...
Om jag nu får tag i henne överhuvudtaget.

Ska ringa min kurator och be henne ligga på, och eventuellt ber jag mamma ringa upp som "vittne".
Som om man inte har nog att tänka på.
Ååh.
Men nu lämnar jag försäkringkassan. Vet att det är många fler än jag som har probelm med dom(, finns det någon som inte har haft problem med dom??).


Lägger istället upp mitt bästa köp igår(som jag inte ens köpte på GeKå's), en fin canvastavla som sitter i Stellas rum. Ett budskap som inte bara är menat till mig och C, utan även till Stella, var hon än är=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0