Jävla skitjul.

Jobbat, sen åkte jag dirkekt till kyrkogården.
Grät hela vägen till din grav. Svor för mig själv och förbannade julen. Förbannade velamentös insertion och vasa previa. Jag ska inte kunna dom orden!!

Den här julen skulle bli så mysig, en ny familjemedlem. Söta fina Stella, vi hade ju så mycket planerat!
Det skulle bli den bästa julen någonsin, och nu är det den värsta.
Jag blir så irriterade på allt tjaffs om julklappar, julskinka, och herregud, vi får inte tag i någon grädde!!
Vem bryr sig??
Jag skulle helst lägga mig på soffan och gråta bort hela dagen. Jag vill inte vara med, jag vill inte "fira" jul.
Inte utan dig.
Nu måste jag sitta och låtsas bli glad över julklappar, klä upp mig och hålla mig från att bryta ihop.
Vill ju inte förstöra stämningen.

Jag orkar inte med, kan vi inte bara skita i den här julen!?
Den betyder ändå ingenting längre=(



De enda jag önskar mig i julklapp är att få dig tillbaka.
Kan jag inte få det, så kan det lika gärna vara.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jenny Gumman jag förstår dig, och du får gråta hur mycket du vill gumman vi finns för dig det vet du, och vi ska verkligen göra allt för att få en sån bra dag som möjligt. <3

2010-12-23 @ 23:51:12
URL: http://emmellie.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

Vi får göra det bästa av det <3

2010-12-24 @ 10:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0