Julafton. Igen.

Ja, idga firar vi den "riktiga" julafton hos mamma och pappa.
Gårdagen blev bra, kanske mest för att det inte kändes som jul.
Vi var först hos Stella och tände ljusen i lycktorna och en marschall. Hur länge den brann vet jag inte, det var ju storm ute igår! Kändes bra att få säga god jul till henne först.

Fick många fina saker igår, tack tack! Och idag väntar en hög till hemma hos mamma. Christoffer ska vara tomte för tredje året i rad, får se om han lurar Milla i år också=)

Jag blir så hemskt provoserad av alla bilde på FB där folk sitter med sina små bebisar framför granen och kalle Anka. Jag blir så irriterad, och det känns som att det är mot mig. "Titta vad vi får göra med våra barn som inte du kan!".
Hoppas ingen tar det personligt, för jag vet ju att ni bara är glada över dte ni har. Så som det ska vara!
Men jag kan inte låta bli att bli nedstämnd och tänka på vad jag har förlorat.

Jag tänkte på dig hela tiden, men jag kände inte av dig... Jag hoppas du var med oss ändå, sötnos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0