Julafton?

Hopp, då var vi här. Känns lite bättre idag, grät av mig rejält igår.
Jag har en klump i bröstet, men jag hoppas den håller sig där. Och jag tror vi kan få det rätt trevligt idag.
Skulle jag känna att allt kommer över mig får jag väll gå ut och gå en runda!
Nu ska vi åka och säga Gog Jul till Stella, även om jag redan gjort det här hemma och pussat på hennes fotografi.
Tända ljus och en marshall och hoppas att snön inte blåser ut dom.
Milla och Cissi-syster hade köpt en jättefin ängel som sitter på en snöboll som dom ska sätt hos henne. Och sofia hade med sin en lite julklapp till henne igår, fina du!=)

Idag firar vi jul hos Christoffers föräldrar, och hos mina imorgon.
Det ska nog gå.
Allt är sig likt, men ändå inte.
Hoppas du är med oss sötnos<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0